Navigation Bar

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Forever21

Yay, ήρθαν!! Τα πρώτα πράγματα που έχω αγοράσει από τα Forever21. Για να είμαι ειλικρινής είναι τα πρώτα πράγματα που έχω αγοράσει από το internet γενικά άρα καταλαβαίνετε την αγωνία μου να δω πως θα είναι από κοντά. Και έμεινα απολύτως ευχαριστημένη!
Ξέρω πως δεν θα άλλαζα το καλό παραδοσιακό shopping με τίποτα. Λατρεύω να δοκιμάζω ρούχα ακόμα και αν δεν τα πάρω, να παρατηρώ τι αγοράζουν οι υπόλοιποι, να πηγαίνω παντού για να βρω κάτι που θα μου ταιριάζει γάντι, να ξεκουράζομαι καφέ ή froyo. Παρ' όλα αυτά, μερικές φορές αυτό που μας ταιριάζει γάντι βρίσκεται στους δρόμους τoυ διαδικτύου, γι' αυτό ρίξτε μία ματιά στο Ευρωπαϊκό site των Forever21 ΕΔΩ και αν βρείτε κάτι που σας αρέσει πολύ, σιγουρευτείτε πως θα αγοράσετε το σωστό νούμερο (γι'αυτό να προσέξετε αν αγοράσετε κάτι σαν παντελόνι ή γενικά κάτι που πρέπει πρώτα να δοκιμάσετε) και πάρτε το :)

Σας εγγυώμαι πως σύντομα θα διαπιστώσετε μόνοι σας πόσο πολύ απολαμβάνω τα νέα μου πράγματα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου