Navigation Bar

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Spot the differences

Τα δύο look των φωτογραφιών είχαν μεταξύ τους απόκλιση 5 ωρών, αλλά λόγω του τρελοκαιρού έπρεπε να αλλάξω. Επειδή, όμως, μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός της πρώτης φωτογραφίας είπα να κινηθώ ανάλογα και για την απογευματινή μου βόλτα. Τελικά, συνειδητοποίησα πως 3 κομμάτια ήταν ίδια: το πουκάμισο, τα παπούτσια και η τσάντα.
Τρεις εξηγήσεις υπάρχουν. Α) είμαι γύφτος και δεν αγοράζω τίποτα άλλο. Β) είμαι περίεργη και δεν μου αρέσει τίποτα άλλο. Γ) αυτά τα 3 ταιριάζουν τόσο μεταξύ τους όσο και με οτιδήποτε άλλο, άρα σε κάθε περίπτωση βιασύνης και έλλειψης έμπνευσης είναι η εύκολη λύση. Προφανώς και προτιμώ την τρίτη επιλογή, την οποία και συστήνω ανεπιφύλακτα. Δηλαδή? Βρείτε έναν ανάλογο συνδυασμό με τζιν πουκάμισο και ταιριαστά παπούτσια-τσάντα που σας αρέσει πολύ, φροντίστε να είναι κάτι που θα φοράτε όλη την ημέρα άνετα και χρησιμοποιήστε τον κάθε φορά που πιστεύετε ότι δεν έχετε τίποτα να βάλετε. Αφού θα είναι ο αγαπημένος σας, αμέσως θα σας κάνει να αγαπήσετε ό,τι και να φοράτε!
Αν είστε... ατιμούτσικα και σκοπεύετε να οργώσετε τα μαγαζιά δώστε πιο χειμωνιάτικο τόνο στο τρίπτυχο της επιτυχίας με ένα σκουρόχρωμο πουκάμισο όπως μπορντό ή χακί ή ένα ζευγάρι μποτάκια.







Στις φωτογραφίες:
 ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ pull&bear // ΤΣΑΝΤΑ bershka // OXFORDS mostre

2 σχόλια: