Navigation Bar

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Vintage Denim

 Σε όποιο μέρος της Αθήνας και αν συχνάζεις, δεν υπάρχει κανείς που να μην απολαμβάνει μία βόλτα στο κέντρο. Μοναστηράκι, Πλάκα, Θησείο, με μαγαζιά υπέροχα για όλα τα γούστα και μέρη γραφικά με τρομερές λεπτομέρειες. Ορίστε, μία από αυτές σας παρουσιάζω εδώ όπου περήφανα ποζάρω με τον αέρα να μου παίρνει τα μαλλιά και το νέο μου τζιν μπουφάν στη μέση. Αχ καλέ τι, ξέχασα να σας πω για το τζιν μου μπουφάν? Ναι ναι αυτό είναι το τζιν μου μπουφάν. Το πανέμορφο, άνετο, τέλειο τζιν μου μπουφάν


Στη συγκεκριμένη φωτογραφία δεν μπορείτε να δείτε το τζιν μου μπουφάν σε όλο του το μεγαλείο, αλλά έχω ξετρελαθεί τόσο πολύ με το τζιν μου μπουφάν που μην ανησυχείτε, θα το δείτε από την καλή και από την ανάποδη! Με 15 χρόνια εμπειρίας πάνω του (αφού δεν είναι δικαιωματικά δικό μου αλλά της καλύτερης αδερφής ever, που το πλήρωσε πολύ αλλά τώρα εγώ το χαίρομαι) έχει αυτόν τον ακαταμάχητο παλιό αέρα αλλά επειδή η μόδα είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα του κόσμου απευθείας το ''παλιό και όχι δικό μου'' γίνεται ''vintage''. Και δείτε το χρυσό μου πως δίνει άλλη χάρη σε ένα γενικά συνηθισμένο σύνολο ''σχολής'', με την αγαπημένη μου colorblock τσάντα και τα λιωμένα all star. Αλήθεια, μόνο εγώ πιστεύω πως τα all star πρέπει να είναι τρυπημένα για να σου θυμίζουν όλες τις ευχάριστες στιγμές που έχεις περάσει με αυτά στα πόδια σου?
 ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ stradivarius//ΜΠΛΟΥΖΑ h&m //  SNEAKERS converse //ΤΣΑΝΤΑ accessorize//ΜΠΟΥΦΑΝ levi's

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου