Navigation Bar

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Denim Fever


Από την πρώτη φορά που ο James Dean τη δεκαετία του '50 το έκανε cool, η επανάσταση του τζιν οδήγησε στην καθιέρωσή του ως το μοναδικό αντικείμενο ρουχισμού που χρησιμοποιείται από κυριολεκτικά όλους και παντού.  Από πέρυσι έχει αρχίσει να φοράει πολλά πρόσωπα και να κοσμεί όχι μόνο παντελόνια αλλά και jackets μέχρι τσάντες. Τον τελευταία καιρό έχω πιάσει πολλές φορές τον εαυτό μου να ζαχαρώνω πολλά denim και είπα να σας μεταδώσω την τρέλα μου.
Δεν θα σας πω για κλασικά τζιν ή σορτς γιατί είναι δεδομένα. Αν σκέφτεσαι να αγοράσετε, όμως, κάτι σχετικό να προτείνω κάτι σε στυλ boyfriend (π.χ. H&M) ? Με sneakers και χοντρή ζώνη, αλλά και με τακούνια και floral μπλουζάκια. Πολύ έντονα, επίσης, κυκλοφορούν και τα τζιν με πολλά σκισίματα αλλά και μοναδικά, αξιολάτρευτα τζιν με σχέδια patchwork.



Μετά, υπάρχουν τα τζιν πουκάμισα που πιστεύω πως οι περισσότερες έχουμε γιατί σπάνε τη σοβαρότητα του πουκάμισου σαν αντικείμενο γενικά και το κάνουν one of the cool kids. Πολύ έντονα επίσης φλερτάρω με την ιδέα ενός τζιν μπουφάν (το συγκεκριμένο από Zara) γιατί και αυτό, είναι τόσο cool βρε αδερφάκι μου και δείχνουν τρομερά σε κάθε σύνολο που τα έχω δει.  Να προτείνω όμως, αν και εσείς θέλετε ένα, πριν οργώσετε τα μαγαζιά να ρίξετε μία ματιά σε παλιές σας ντουλάπες. Ποτέ δεν ξέρεις τι θησαυρούς θα βρεις.


Τζιν φούστες δεν συμπαθώ ιδιαίτερα, αλλά υπάρχουν κάποιες με πιέτες ή φουσκωτές προς το τελείωμα ή και μακριές σαν μία πανέμορφη που έχει η αδερφή μου. Αλλά, ό,τι πιο hot κυκλοφορεί είναι οι τζιν σαλοπέτες. Είτε μακριές είτε σαν σορτς, δεν ξέρω τι είναι αυτό που έχουν και τις κάνει ακαταμάχητες. Δοκιμάστε τες και αυτές όπως τα άλλα σας τζιν και θυμηθείτε πως είμαστε μικρές, και οι σαλοπέτες είναι το σύμβολο της νεότητας και της ξεγνοιασιάς.
Κλείνοντας, θέλω να σας δείξω αυτό το τζιν φόρεμα σε Α γραμμή που βρήκα στην σελίδα των stradivarius και δεν ξέρω για εσάς, εγώ αύριο το μεσημέρι θα το δοκιμάζω.

Υ.Γ. : Αν δεν έχετε πεισθεί ακόμα να αγοράστε ή να ψάξετε όλα τα δικά σας και της μαμάς σας παλιά ρούχα για κάτι denim πέρα του παντελονιού, σας δείχνω την Rachel όταν ήταν νέα και προφανώς λάτρευε το τζιν. I rest my case!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου