Navigation Bar

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Double Agent

Μην ανησυχείτε, δεν το έχασα και νομίζω ότι είμαι ο 007 ή κάτι τέτοιο! Η αλήθεια είναι ότι ο τίτλος αναφέρεται στο πουκάμισό μου, το οποίο εκτελεί διπλό ρόλο. Πρώτα, πάνω από ένα λεπτό πουλόβερ ή μπλούζα για να είμαι ζεστή και όταν θα είμαι υπερβολικά ζεστή πηγαίνει στη μέση για να νομίζω ότι ζω πάλι στο 2000. 

Θυμάμαι που πριν 2-3 χρόνια γελούσα με τις φίλες μου όταν θυμόμασταν πως μικρές φορούσαμε τις ζακέτες ή τα τζιν μπουφάν μας στη μέση. Όμως μόδα είναι και γυρίζει, και τώρα ειλικρινά ότι αυτή η τόσο μικρή λεπτομέρεια μπορεί να με κάνει να νιώθω τόσο παιχνιδιάρα, cool ρε παιδί μου. Και πέρα από super, είναι κάτι το πρακτικό αφού δεν είναι τόσο ''βαρύ'' όσο ένα τζάκετ που όταν δε θέλουμε να το φοράμε, πρέπει να το κουβαλάμε στα χέρια.
Επίσης, νομίζω πως πλέον έχουμε όλοι καταλάβει πόσο πολύ μου αρέσει να παίζω με τα διάφορα στυλ των ρούχων μου. Τώρα πια το κάνω ασυναίσθητα, πάντα αυτά που επιλέγω να συνδυάσω ''ανήκουν'' αλλού. Εδώ, για παράδειγμα, έχουμε το πιο ροκ πουκάμισο που κάνει παρέα στα τελείως preppy oxfords
Τέλος θα ήθελα να δηλώσω το εξής: ζούμε σε μία χώρα που πάντα έχει ήλιο και γι' αυτό ποτέ μα ποτέ μην ξεχνάτε να έχετε μαζί σας γυαλιά. Καλή εβδομάδα!
ΠΛΕΚΤΗ ΜΠΛΟΥΖΑ stradivarius//ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ stradivarius //ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ  stradivarius// OXFORDS mostre //ΤΣΑΝΤΑΚΙ bershka 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου