Navigation Bar

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Tutorials



Σήμερα θέλω να συζητήσουμε για κάτι σημαντικό, το οποίο ίσως αρχικά σας φανεί χαζό αλλά είναι αρκετά χρήσιμο και περιγράφεται με μία λέξη: tutorials! Τα πρώτα τέτοια βίντεο που είδα πριν περίπου 2 με 3 χρόνια μου φάνηκαν λίγο πολύ
γελοία, δεν σας κρύβω πως σκέφτηκα "Ποιά είσαι ρε κορίτσι μου που μας δίνει και συμβουλές?" (είμαι σιχαμένη, ξέρω). Όμως... έχω βρει θησαυρούς από τέτοια βίντεο και θέλω να σας πω 2 βασικά πράγματα.

1 Γενικά υπάρχουν περιπτώσεις διασήμων που μας αρέσει το κλασικό τους μακιγιάζ, their routine που λένε και οι αγγλόφωνοι φίλοι μας. Εγώ για παράδειγμα έχω θέμα με τα μαλλιά της Blake Lively και της Jennifer (Aniston φυσικά) ή το μακιγιάζ της Nina Dobrev. Έχω δει αντίστοιχα βίντεο και με βοήθησαν πολύ στο να μπορέσω να καταφέρω κάτι ανάλογο. Με το ίδιο σκεπτικό μπορείτε να ψάξετε και για διάφορα άλλα πχ braids, smokey eyes και πάει λέγοντας.
2. Το πιο σημαντικό είναι να βρείτε κάποιες κοπέλες που να σας αρέσει η τεχνική τους, ο τρόπους που περιγράφουν τι κάνουν και η προσωπικότητά τους και να εγγραφείτε στα κανάλια τους. Έτσι όταν ανεβάζουν κάτι καινούριο θα το βλέπετε αμέσως και πιστέψτε με, κάποια καλή ιδέα θα σας δώσει.
Ο λόγος που κάνω τόσο μεγάλη αναφορά στα tutorial του youtube και δεν σας λέω να παρακολουθήσετε τα πρωινάδικα είναι γιατί τα κορίτσια αυτά είναι νέα και έχουν φρέσκια ματιά, και σίγουρα εξηγούν πολύ καλύτερα. Απλά και κατανοητά, χωρίς να θεωρούν τίποτα αυτονόητο. 
Δεν θα έκλεινα ποτέ χωρίς να σας πω για τις 2 δικές μου αγαπημένες : Carli και Kaley. Με την Carli (θα την βρείτε ΕΔΩ) έμαθα μετά από χρόνια αποτυχημένω δοκιμών smokey eyes, τα βήματα για σωστό μακιγιάζ στα μάτια και ακόμα και λίγο βασικό highlighting! Η Kaley (ΕΔΩ), να είναι καλά το κορίτσι, δεν έχετε ιδέα πόσες φορές με έχει σώσει από μέρες με απαίσια μαλλιά που η μόνη λύση είναι, πάλι, μία κοτσίδα. 
Πραγματικά σας παρακαλώ ανοίξτε μία καρτέλα στο youtube και ψάξτε. Δείτε τα βίντεο, ακολουθήστε τα βήμα- βήμα και δεν πρόκειται να μην τα καταφέρετε. Θα μάθετε πολλά πράγματα για να αλλάζετε να ξεφεύγετε από τα συνηθισμένα. Αλλά προς Θεού, μην ξεχάσετε και τα συνηθισμένα. Καλές είναι και οι αλλαγές αλλά κάποια πράγματα είναι αξίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου