Navigation Bar

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Spring 2014 Couture


Ίσως κάποιοι δεν το ξέρουν, όμως σε κάθε σεζόν δεν υπάρχουν μόνο οι επιδείξεις aw και ss αλλά και άλλες μυριάδες με τις οποίες δεν θα σας κουράσω, αν ενδιαφέρεστε πείτε μου και θα φτιάξω σχετικό post. Μία από αυτές τις περιπτώσεις είναι οι haute couture, με ρούχα που μόνο
ευκολοφόρετα δεν θα χαρακτήριζες. Η φετεινή έλαβε χώρα στο Παρίσι μόλις πριν λίγες μέρες (20-23/1) και είδαμε δημιουργίες από μεγάλους οίκους όπως Chanel, Dior, Armani, Giambatista Valli, Jean Paul Gaultier και άλλους. Δεν θα μπορούσα, λοιπόν, να μην μιλήσω για αυτές τις δημιουργίες που αποτελούν αντικείμενο των φαντασιώσεων μου την τελευταία μέρα από τους Christian Dior, Elie Saab και Valentino.

Πολλές από τις δημιουργίες Dior (όλες σε άσπρο και μαύρο) ήταν ρούχα σαν το πρώτο με μεγάλες στρογγυλές τρύπες, τα οποία δεν ξέρω πως λέγονται και έτσι από εδώ και στο εξής θα αποκαλώ τα σκοροφαγωμένα. Πραγματικά υπέροχα, τόσο girlie και cool παράλληλα και γενικά λατρεύω τα λευκά φορέματα ( τα LWD που λένε). Ειδική αναφορά νομίζω πως αξίζει στο τρίτο φόρεμα, το μοτίβο είναι τόσο μοντέρνο και καλλιτεχνικό που αρχικά νόμιζα πως ήταν μία ζωγραφιά που είχαν βάλει σε μοντάζ!

Δεν πιστεύω πως υπάρχει έστω μία από εμάς που να μην σκαλώσει με τη κολεξιόν Elie Saab. I mean, Θεούλη μου τι φορέματα είναι αυτά? Μακριά, αέρινα, θηλυκά, με απίστευτα μεταξένια υφάσματα που σου χαϊδεύουν το δέρμα και πολύτιμους λίθους, σε τρομερά χρώματα. Πραγματικά για Οσκαρικές εμφανίσεις. Αν και ας μπορούσα να έχω ένα από αυτά και δεν θα με ένοιαζε, θα πήγαινα έτσι σινεμά και ας μου πέταγαν ποπ κορν (όχι όμως κάτι που να λερώνει. Εγώ οκ είμαι τρελή, το φόρεμα τι φταίει?)

Για το τέλος άφησα τα έργα τέχνης του Valentino. Δεν είμαι υπερβολική, μιλάμε για ρούχα που πραγματικά δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό της μόδας ως τέχνη. Όχι, όχι, δεν θέλω να είμαι υπερβολική αλλά ΠΟΣΟ ΑΡΡΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ?? Η' αυτό με το τούλι και τα φτερά στην άκρη που κάνει την κοπέλα να θυμίζει το πιο όμορφο παγώνι. Και κοιτάξτε και την λεπτομέρεια στον διάδρομο, απόλυτα προσεγμένη ώστε να εναρμονίζεται απόλυτα με το στυλ της κολεξιόν που θυμίζει φύση. 

Είμαι σε νιρβάνα. Σας παραπέμπω  ΕΔΩ και ΕΔΩ που μπορείτε να δείτε όλες τις δημιουργίες και να αποφασίσετε τις αγαπημένες σας, και απολαύστε υπεύθυνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου