Navigation Bar

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

ΣΕ... ΦΟΡΜΑ!

 Χρόνια και ζαμάνια! Έχουμε να τα πούμε πάρα πολύ καιρό και συγγνώμη για αυτήν την μεγάλη απουσία, είχα πολλές υποχρεώσεις τις οποίες δυστυχώς ακόμα έχω αλλά αποφάσισα να
επαναρθώσω. Υπόσχομαι να μην ξαναλείψω για τόσο πολύ, και για να τηρήσω την υπόσχεσή μου ξεκινάω με αυτό το απλό σύνολο. Γενικά δεν είμαι και μεγάλος fun της φόρμας σε βόλτες και απεχθάνομαι όλες αυτές τις βελούδινες με έντονα χρώματα και τις αγκράφες εκεί που το δέρμα είναι απαλό, αλλά μία απλή σε ένα ουδέτερο χρώμα μπορεί να αποδειχθεί πολύ χρήσιμη για καθημερινές περιστάσεις. Όμως το ότι φοράτε φόρμα δεν σημαίνει ότι πρέπει να είστε πρόχειρα ντυμένες και απεριποίητες, κάθε άλλο. Συνδυάστε την με ένα ζεστό πλεκτό και ένα ζευγάρι sneakers, ίσως και ένα όμορφο κασκόλ, φουλάρι ή σκούφο και είστε έτοιμες! Και το αγαπημένο μου? Ταιριάξτε το σύνολό σας με ένα χαριτωμένο πιάσιμο στα μαλλιά (πως είναι το δικό μου, καμία σχέση) για να ολοκληρώσετε την άνετη διάθεση του look σας. 
ΠΛΕΚΤΗ ΜΠΛΟΥΖΑ h&m // ΦΟΡΜΑ Stradivarius //
 SNEAKERS all star // ΤΣΑΝΤΑ accessorize// ΠΑΛΤΟ zara


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου